måndag 29 september 2008

En härlig sovmorgon

Börjar inte jobba förrän klockan ett idag så jag har nu unnat mig en riktigt skön sovmorgon. Det är så jäkla skönt att sova. Det borde inte vara så skönt och viktigt här i livet. Jag känner att när jag vaknar upp på morgonen och bara MÅSTE gå upp trots att jag är så jäkla trött, då tänker jag bara på när jag kommer hem från jobbet på kvällen och får sova. Det är till denna stund min allra första tanke på dagen går. Hur bra är det? Inte alls bra. Jag hoppar över hela dagen och ser inget positivt med den eller att jag med denna dag ska göra något roligt eller bra som jag kan ta med mig i livet. Måste ändra på mig och inse att det är när jag är vaken som jag kan uppleva saker och ting. Att sova är inte allt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar