söndag 28 september 2008

Skräckfilm - inte min grej!

Jag måste säga att jag var en duktig flickvän igår, då jag tappert ställde upp för min pojkvän när han ville kolla på en skräckfilm. Själv avskyr jag allt vad skräckfilmer heter, jag klarar inte av dem. Mina nerver kollapsar och jag mår allmänt illa av dessa filmer. Jag kan heller inte förstå syftet med skräckfilmer, men det beror ju sannerligen på att jag inte finner något nöje i att ständigt bli rädd.

Men men... Jag ställde upp i alla fall och filmen vi kollade på hette Vacancy, så jäkla läskig. Under filmen sms:ade Elin och jag med varandra och jag visste att hon hade sett denna film förut, så jag försökte lirka ur henne hur den skulle sluta, skulle de överleva eller skulle de dö? Men av min svikande vän fick jag inget svar, så mina nerver fick aldrig ro...

Jag antar att detta med att "ställa upp" för varandra är ganska viktigt i ett förhållande och jag vet att Sebbe ständigt ställer upp för mig, så det fick väl gå för den här gången då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar