torsdag 27 november 2008

En kväll med de bästa

För att sammanfatta kvällen igår kan jag säga att det var den bästa och sämsta kvällen på riktigt länge. Jag älskar att träffa brudarna, de allra underbaraste, och bara ha det så najs som vi kan ha. Därför blir alla kvällar med dessa bitches helt underbart roliga, som att jag då inte kan sluta le och jag vill bara ha mer. Och det kan jag ju säga; att jag fick lite för mycket av en viss sak igår, vilket även gjorde kvällen till den sämsta. MEN bortsett från det värsta illamåendet någonsin hade jag hur trevligt som helst.


Idag har jag, förutom tiden då jag sitter här vid datorn, bara legat i sängen. Klockan tolv kom Sebbe hem med en kebabtallrik till mig, åh min bästa. Kände när jag vaknade då att jag var hur hungrig som helst. Efter denna underbara måltid har jag bara legat och kollat på SATC och även sovit många timmar. Det har alltså varit en riktigt skön dag.

2 kommentarer:

  1. love you biatch. och jag mådde också pyton. men det var helt klart värt det! jag älskar att vara med er!! <3

    SvaraRadera