tisdag 11 november 2008

Min lilla bebis

Fan vad livet kan förändras snabbt. Jag har nog aldrig förstått hur skört livet egentligen är. Allt kan förändras på ett ögonblick och sedan är allt vänt upp och ned. Ett litet jävla sms, och sen är min dag riktigt förstörd. Jag vill inte att detta ska hända och jag försöker verkligen tänka positivt, men samtidigt fasar jag för att du kommer att tas i från mig. Vill bara lägga mig och gråta hela natten, men jag försöker av okänd anledning att bita ihop. Vilket jag vet kommer att resultera i en jättebomb senare.


Som tur var fick jag fly undan mina tankar en stund när jag tog en tripp till jobbet för att kolla in våra heta modeller. Det hjälpte verkligen att träffa brudarna, som alltid får mig att bli glad.


Jag älskar dig

1 kommentar:

  1. Åh tissen! Jag förstår hur du känner, jag känner likadant för mina katter. Hoppas du mår bättre snart mysis, jag tänker på dig. <3

    SvaraRadera