torsdag 6 november 2008

Oslagbara

Tänk att fredagskvällen på Ama blev riktigt rolig. Det var fullt med glada och spralliga människor, bättre än så kan det ju inte bli. Det bästa med Amazon är att man alltid träffar massor av människor som man känner och tycker om. Sedan var det också riktigt trevligt att Palmen kom på besök hemma hos mig. Hoppas att det blir fler gånger!

Fan Elin. Jag måste bara säga att alla stunder med dig blir alltid roliga. Känns så skönt att jag har dig, du är som en garanti för att jag kommer ha roligt. Vi kan alltid tillsammans göra alla möjliga situationer roliga. Så oslagbara!


1 kommentar:

  1. Haha, aa det är faktiskt så. Det blir alltid roligt på något vis när vi träffas. :D Är så glad att jag har dig, för du förstår verkligen mig. Du lyser upp mitt liv babe! :D

    SvaraRadera