lördag 14 mars 2009

Dagen närmar sig

Idag är det en månad kvar till min födelsedag då jag fyller 20 år. Mamma har redan tjatat på mig i en månad över vad jag önskar mig i present. Och ärligt talat så har jag ingen aning om vad jag önskar mig. Det finns inga saker som jag saknar, behöver eller vill ha. Inte som jag har kommit på i alla fall. Men jag skulle gärna vilja ha ett lite mer personligt smycke eller bara något som har en betydelse och inte bara någon materiell sak. Sedan älskar jag och föredrar upplevelser så den perfekta presenten skulle vara något att uppleva eller en resa av något slag. Någon som har något förslag till mig???

2 kommentarer:

  1. Floating säger jag bara! Jädrans va skönt det verkar, sök det på google ;)

    SvaraRadera
  2. En resa till New York? Jag följer med! ;D

    SvaraRadera