söndag 8 mars 2009

Söndag idag

Jag känner att jag har varit otroligt dålig på att uppdatera den senaste tiden. Kan bero på att jag har endast använt min lediga tid åt missen, fotbollsträning och att sova. Lilla missen min har ännu inte fått något namn och jag börjar känna mig en aning desperat efter ett fint namn. Jag gillar verkligen namnet Maja, men jag vet inte om det är rätt för henne. Är det någon gullig prick som har ett annat förslag på namn till min lilla sötnöt?



Jag har för övrig jobbat arslet av mig under helgen. Det har varit mycket folk på lagret vilket är riktigt roligt. När det under vardagarna inte är så många besökare går man in i ett superlågt tempo som definitivt inte fungerar under helgerna. Då får man känna på hur det verkligen känns att "behandla" mycket folk, försöka hålla så snyggt som möjligt bland kläderna på den avdelning man jobbar och samtidigt agera försäljare. Jag kan säga det att när folk shoppar månar de inte direkt om den ordning man har försökt skapa bland alla klädesplagg eller om den skylt som vi i personalen har satt upp vid provrummen där vi ber kunderna att själva gå tillbaka med provade plagg. På en helg med mycket kunder kan man till slut hamna bakom disken med ett gigantiskt berg med provrumskläder plus några fulla kundvagnar. Men men, nu är helgen slut och det har varit roligt att jobba. Men nu väntar ytterligare fem arbetsdagar innan min lediga helg. Suck!

1 kommentar:

  1. Ååh, Majään <3. Hur har du det nu för tiden taajnt? :)

    SvaraRadera