fredag 12 december 2008

I'm back

Åh gud vad skönt allt känns just nu. Idag känner jag mig helt frisk. Fick feber i söndags och sedan har jag mått piss under hela veckan. Det positiva nu är att jag känner mig piggare än någonsin och jag är taggad till tusen inför allt som kommer att hända.

Har inte varit på jobbet på riktigt länge, och jag längtar tills imorgon då jag äntligen ska jobba. Nu under veckan när jag har varit hemma och bara vilat, alltså legat i sängen och sovit, läst och kollat på film, har jag hunnit tänkt på många, många saker. Som till exemel; "Vad vill jag uppnå i mitt liv?". Ett svar på denna fråga kom jag inte fram till, då jag inte har varit i närheten att känna vad jag egentligen vill göra senare. Men varför ska jag egentligen veta det nu? Jag kom fram till att jag behöver inte veta VAD jag vill uppnå, men jag är definitivt säker på att jag vill uppnå och göra saker som jag gör för min skull, som jag tycker är roligt och intressant. Sedan vad det är spelar ingen roll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar