onsdag 22 oktober 2008

Ett problem behöver en lösning

Problemet med att jobba i Hälleforsnäs är att jag varje dag måste ta mig till och från jobbet. Detta är inte så lätt då jag inte har körkort och bussarna inte går på de allra bästa tiderna. Som tur är har jag ju underbara Sarah och Fatouma som jag i vissa fall kan åka med. Men jag känner ändå att jag måste hitta en lösning på detta problem. Det bästa vore ju så klart att ta körkort, men detta med körkort känns så far away. Så tanken på att skaffa moppe har faktiskt slagit mig.... Haha, vilken syn det skulle vara. Ska jag behöva gå så lång som att sitta på en jäkla moped med hjälm och allt och känna mig som en riktig mupp?

2 kommentarer:

  1. haha, det skulle passa dig utmärkt. Om du får ner hjälmen över allt hår det vill säga! ;D

    SvaraRadera
  2. Haha, där sa du nåt! ;)

    SvaraRadera