fredag 17 oktober 2008

Födelsedagar att fira



Folk fyller år hit och dit, eller inte bara folk utan människor som betyder väldigt, väldigt mycket för mig. I onsdags fyllde min pappi år och idag var det min älskade brorsas tur. Så idag blev det en härlig tur till malmköping, my hometown, för att fira mina födelsedagsbarn. Det var så roligt och mysigt att träffa familjen och även släkten.



Som vanligt drog det ihop sig till armbrytartävling som det alltid gör när min familj och släkt samlas. Och där satt jag och slog ena efter den andra, först mamma, sen Adam och Tom och där efter väntade Johan, som jag alltid vinner mot. Men den jävla ungen vann. Till mitt försvar kan jag väl säga att jag var trött efter alla de andra matcherna. Jag kan också tillägga att jag blev så arg över min förlust att jag var tvungen att möta honom igen, så vi körde bäst av tre, och jag vann i alla fall de två andra matcherna. Trots vinsterna känns det nu i efterhand inte alls bra, för den där lilla lusen vann över mig vilket innebär att min lillebror börjar bli starkare än mig och det känns väldigt... Hm, hur känns det? Jag finner inte ordet. Men det känns i alla fall.
God natt babes!

2 kommentarer: