fredag 16 januari 2009

The Hills

Jag har blivit helt tokig i en serie, The Hills. Eller tokig och tokig, vet inte om det är rätt ord men jag kommer inte på nåt bättre just nu. Längtar mer efter min godispåse och filmen, The love guru, som väntar. Men i alla fall, så har jag börjat kolla på den här serien. Har nyligen kollat klart på säsong ett och började på tvåan idag. Jag blir väldigt sugen på att som personerna i serien, verkligen hitta min dröm och uppfylla och leva den. Men jag har ingen aning om vad min dröm är, men det jag vet är att jag verkligen är lycklig som jag lever nu. Men en sak som jag skulle vilja förbättra, det är att träffa mina vänner lite oftare. Jag vet att det är svårt att hinna med allt, då jag jobbar nästan varje dag och måste hinna med träning. Men detta är iaf något som jag önskar...


Ciaoooo!

3 kommentarer:

  1. puss pårej myset! <3

    SvaraRadera
  2. Jag med mys, blir för lite att bara träffas på träningarna! Vi alla måste träffas mer också! :)

    SvaraRadera
  3. Jag håller helt med dig babe. Måste bli en ändring!

    SvaraRadera