fredag 16 januari 2009

Snart helg

Idag har jag varit ledig hela, hela dagen. Dock gick jag upp klockan sex, gjorde i ordning mig själv och sedan frukost till Sebbe och mig. Jag har inte gått upp så här tidigt på väldigt, väldigt länge. Så ute var det helt bäckmörkt när jag skulle gå till bussen för att åka till M-köping. Under dagen har jag myst med min lillebror, Adam, och vi har haft så skoj. Men det var först efter min bror Johans innebandymatch, som jag gick för att titta på, och efter att jag hade varit hos doktorn. Jag fick resultat på prover och så som jag tidigare har tagit och allt var bra. Skönt. Angående hjärtat vet vi inte riktigt vad det är som gäller. Jag ska få göra lite hjärttester senare, men det kan också vara så att jag har ansträngningsastma.

Nog om sånt. Tack vare min underbara familj och Sebbe så klart, som senare anlände till M-köping, mår jag jättebra just nu. Blir ännu mer lycklig av allt mys. Och nu i helgen ska jag också vara ledig, och jag ser fram emot en riktigt mysig helg då Sebbe och jag ska bara rå om varandra. Känns som att vi inte har hunnit vara så mycket med varandra, trots att vi bor ihop. Men nu är det dags...

1 kommentar:

  1. Mys, vad bra att det inte var något farligt med hjärtat. Vi får snacka imorgon på träningen! :) <3

    SvaraRadera