lördag 31 januari 2009

Tiden går...

Malin och jag har nu länge pratat om att vi ska ha födelsedagsfest tillsammans när vi fyller 20 år. Så det blir i så fall en 40 årsfest. Malin fyller 11/4 och jag 14/4, så det vore perfekt att ha festen tillsammans. Sedan känns det extra roligt att det är med Palmen eftersom vi är gamla barndomsvänner och nu det senaste halvåret har vi återupptagit vår vänskap, och på så sätt känns det otroligt att få ha min 20 årsfest tillsammans med en fin barndomsvän. Och när vi är två som har festen kan vi lättare få fler människor att komma, för en fetstor fest det ska vi ha.

4 kommentarer:

  1. Fan vad roligt! Ser jag framemot, om man är bjuden dvs ;)

    SvaraRadera
  2. Haha, självklart babe!

    SvaraRadera
  3. Åh, jag säger som Joe, fan vad kul det ska bli! Jag vet att ni kommer få ihop en riktig höjdarfest :D

    SvaraRadera