lördag 31 januari 2009

Lyckad kväll

Mitt senaste inlägg handlar om "tiden innan Amazon", vilket visar att jag inte har varit så bra på att uppdatera eftersom det är en vecka sedan vi girls drog till ama. Men jag måste bara säga att jag hade riktigt, riktigt trevligt den kvällen. Det är mycket länge sedan jag hade så pass kul att jag skrattade så mycket att jag trodde att jag skulle svimma. Oförglömligt när vi sjöng gärnet hemma hos mig till kära Bon Jovi, och sedan blev kvällen bara bättre. Helt crazy. Ett säkert kort till att ha roligt på Ama är toaletten. Varje gång jag besöker ama så blir toalettbesöken antingen helt galna eller så jävla roliga att jag ramlar av toaletten. Detta gäller även i lördags. Något som var så kul var folket som vaqr där. Träffade många gamla sköningar som alltid är roliga att träffa och sedan shakade vi gärnet på dansgolvet hela kvällen.

Och till mina babes. Så kul att träffas nästan allihop, tänker på Maddy som muppar i England, och jag blir bara så glad av att tänka på vilka fina vänner jag har att ha så här kul med. Underbart!


2 kommentarer: