måndag 12 januari 2009

Mardrömsdagen

Vi har en tid varit överbemannade på mitt jobb och vi fick innan jul reda på att folk var tvungna att sluta. Jag visste inte riktigt när detta beslut och besked skulle komma. Det gjorde mig väldigt nervös och orolig, jag var ett monster hemma och jag kunde inte sova gott. Så för ungefär en vecka sedan fick vi plötsligt beskedet. Några finfina personer fick sluta och den här dagen var förjävlig på jobbet. Under hela dagen kände jag mig ledsen för att det hade blivit som det blev, men det hade jag oavsett vilka som hade fått gå. Men samtidigt kände jag mig väldigt lättad och glad att få vara kvar på detta jobb. Jag hade innan varit så rädd att få sluta på detta jobb som jag verkligen tycker är riktigt roligt. Kassabitchen är kvar, yes baby!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar