måndag 2 februari 2009

Åh, vilken misse

Jag saknar verkligen att ha en katt. Det är verkligen så mysigt att jag nu känner att jag vill ha en katt igen. Men jag har inte riktigt bestämt mig än, om jag vill ha en katt eller en hund. Det är faktiskt ett svårt beslut, för jag gillar de båda så mycket. Så här är det; att om jag vill skaffa mig en hund går inte det just nu för jag har inte tid, men senare kommer att gå bra. Skaffar jag mig en katt nu, kommer jag kanske senare inte kunna skaffa en hund, för katter lever länge och katter och hundar trivs inte alltid ihop. Och då talar jag utifrån tidigare erfarenheter med min lilla bråkstake Simba. Men jag tror att en katt skulle passa mig bäst nu, och jag saknar verkligen goset och myset med en katt.















Dessa sötnosar hittade jag på blocket och de finns i Uppsala, inte alls så långt härifrån alltså. Kanske finns min kissemiss inte så långt bort alls!

3 kommentarer:

  1. Sno en från abbe ;) han klarar ändå inte av två xD

    SvaraRadera
  2. Missemissar är ju så mysiga! Men det är hundar också.. Svårt val där. Hmmm.

    SvaraRadera
  3. Hej Sandra.. hoppas allt är bra med er.. har utmanat dig i min blogg.. :P ska ni till mamma på söndag när hon fyller? hälsa min lilla bror :) Kram

    SvaraRadera