fredag 13 februari 2009

Sicken helg

Åh gud vad skönt det känns att vara ledig. Så fort jag slutade jobba idag kändes det som att jag bara kunde slappna av och tänka på min efterlängtade ledighet. Det har varit mycket press nu på jobbet med allt att tänka på, hur vi jobbar och Mystery shopper. Har helt klart känts jobbigt och jag har satt mig själv under hög press vilket har gjort att jag inte har kunnat vara mig själv riktigt. Jag vet inte riktigt hur det ligger till, men det känns så. Att nu när denna mystery shopper skulle besöka oss under två veckor och alla ville att vi skulle få ett så bra resultat som möjligt, kändes all kontakt med besökare så krystat. Jag hade hellre inte vetat att vi skulle bli testade, för då hade jag lättare kunnat vara mig själv.


Men men, nu ser jag istället fram emot en superhelg. Lördag: Sovmorgon, fotbollsträning i Sparre, Shopping med Elin, Sebbes innebandymatch, fira Sofia med utgång, bli hämtad av älsklingen i e-tuna och därefter myspys. Söndag: Sovmorgon, förhoppningsvis pigg och glad, gratta kära moster, till Sparre på middag och fira Sebbes mammsis, vidare till Örebro och hämta tissemissen, fira alla hjärtans dag med Barretbaben. Helt perfekt!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar