söndag 8 februari 2009

Myspys

Kände mig inte alls bra igår (söndag), hade inte sovit bra på flera nätter och mådde väldigt illa under hela dagen. Tänkte vid flera tillfällen åka hem från jobbet, men vi var bara tre som skulle stänga så jag ville inte svika. Efter jobbet var myskväll planerad hemma hos Strömberg och först var jag tveksam om jag skulle orka, men Frida övertalade mig. Och jag ångrar inte att jag gick dit för vi hade en så lugn, mysig och rolig kväll att det inte spelade någon roll att jag inte mådde bra. Ja, det var en riktigt mysig tjejkväll med Sandra, Frida, Marre och Palmen. Palmen var också sjuk och hade absolut ingen röst, det "lät" så kul när hon försökte prata men jag kan förstå att det inte är så kul alls, för det var tvunget till att vara helt knäpptyst för att man skulle höra hennes viskningar. Hoppas verkligen att du blir bra gumman! Hehe... På en myskväll behövs inte alls mycket för att det ska bli så där mysigt; lite vin, kex och ost, vindruvor, chips och massa godis. Och så massa skitsnack och roliga spel.

Tack bruders för en riktigt trevlig kväll! Blir nästa hemma hos Frida eller spakväll hemma hos Marre?

1 kommentar:

  1. det var supermys ;) spelar ingen roll hos vem vi är nästa gång, bara det blir snaaaart! :)

    SvaraRadera