tisdag 10 februari 2009

Vilken alla hjärtans dag-present

Barret och jag har nu hittat vår kattunge. Det känns helt rätt. Vi pratade med ägaren i telefon ikväll och på söndag ska vi åka och titta på den. Så på söndag kan vi åka hem med en liten och mysig kattunge som vi nu ska ta hand om. Känns nästan som att vi ska bli föräldrar. Hehe! Efter telefonsamtalet var vi båda jätteglada för vi har velat ha en katt länge nu, och Barret sa att han alltid hade velat att det här skulle vara hans kärlekspresent till mig på alla hjärtans dag, och nu kan det bli så. Han är så gullig den pojken.



Det är katten utanför korgen, urgullig.

4 kommentarer:

  1. Åh, vilken söt! :) Jag vill också ha! Direkt när jag flyttar hemifrån ska jag skaffa en katt. Ska du med ut på lördag förresten?

    SvaraRadera
  2. Åh, ni ska alltså ha den? :D vad mysigt! Vad ska kissen heta? :P så söt den är!

    SvaraRadera
  3. Men gud vad kul! :D Bättre present går väl inte att hitta? :D

    SvaraRadera
  4. ÅH vilken söting-katt! och vilken gullig pojkvän du har. :) jag ska också skaffa kisse sen. ^^

    SvaraRadera