söndag 1 februari 2009

Ändrade planer

Idag hade jag och Sebbe tänkt att vi skulle gå på bio, Brad Pitts nya film (glömmer alltid bort vad den heter). Elin tipsade mig om att den skulle gå idag i Flen, och jag tycker att det är jättemysigt att gå på bio i Flen. Alla tänker säkert "Vem vill gå på bio i Flen?", men jag tycker att det har sin charm. Så planerna var att gå på bio. Sen blev det inte riktigt så. Efter fotbollsträningen var jag verkligen jättetrött. Så när jag kom hem lagade Sebbe spagetti och köttfärssås till oss, och efter maten var jag så där mysigt trött som jag ofta blir. Då vill jag bara burra in mig i nåt varmt och mjuk och bara sova, och det gjorde jag. Jag burrade in mig i Sebbes knä och där låg jag och sov i över en timme. Efter min lilla tupplur kände vi båda att det kunde vara skönt att bara vara hemma ikväll och mysa med godis och film. Så det ser jag fram emot nu.



2 kommentarer:

  1. Tur att du inte gick på bio då för det var inte förrän nästa söndag :) vedran hade sett fel :P

    SvaraRadera
  2. Ni är så söta tillsammans!

    SvaraRadera