tisdag 17 februari 2009

Alla hjärtans dag

Min lördag var helt underbar. Massa hård träning på morgonen, och sen skulle jag titta på Barrets match. Innan den kom jag på att jag var tvungen att köpa massa kattsaker, fick panik men som tur var hade jag Elin med mig som kunde styra upp situationen. Sedan hann jag med en skön solning innan matchen, som inte direkt var så underhållande då Flen fick stryk med 8-21.

Sedan var både jag och Sebbe vrålhungriga efter matchen så vi drog till Snarre & Gorre, och vidare hem där vi tokstädade i en halvtimme innan jag fick brudbesök (Mallan, Elin och Jessi). Men vi blev inte långvariga hemma hos oss, tyckte jag i alla fall, men de andra tyckte att jag tog alldeles för lång tid på mig. I alla fall så drog vi till Sofia, som till dagen fyllde 20 år, och tiden där var mycket underhållande. Jag minns att jag skrattade en hel del... När vi skulle åka till e-tuna hände en mycket tråkig sak, självaste födelsedagsbarnet kunde inte följa med och det tyckte jag var jättetråkigt. Trots detta hade jag och gänget en underbart rolig kväll i storstan. Under kvällen dansade och sjöng vi "på lite olika ställen", antingen på det stora dansgolvet till jävligt BRA musik eller så höll vi till i rummet där alla de "roliga" låtarna spelades, vilket gjorde kvällen komplett. Sedan väntade en rolig hemresa där jag halvsovandes lyssnade på Elin och Malin som pratade om allt möjligt stört som korv.





2 kommentarer: