måndag 2 februari 2009

Utvecklingssamtal

I torsdags avverkade jag mitt utvecklingssamtal på jobbet. Det kändes lite som när jag gick i skolan och skulle sitta med läraren/mentorn och prata om hur man skötte sig. Trodde faktiskt att jag skulle få slippa dessa samtal nu när jag har tagit studenten, men det dröjde ju inte särskilt länge förrän de dök upp igen. I alla fall var jag ganska nervös innan samtalet, för jag visste inte vad som skulle sägas om mig. Men jag känner att samtalet var mycket givande och redan där utvecklande för mig själv, och jag blev väldigt positivt överraskad över det som sades. Woho! Bara att fortsätta att jobba på och leta nya vägar i arbetet. Jag är faktiskt riktigt glad att jag hamnade där jag gjorde efter att skolvärlden upphörde, att jag är mycket glad över att jag faktiskt har hittat ett mycket roligt jobb som både är utmanande och utvecklande för mig själv.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar