måndag 2 november 2009

Den bästa presenten någonsin

Idag fick jag ett avi från ICA och jag förstod att det var min födelsedagspresent från mina underbara babes. Så direkt tog jag bilen till ICA och hämtade ut den, och jag kunde inte hålla mig längre än till bilen förrän jag öppnade paketet. När jag såg vad det var så blev jag så J*VLA glad så det finns inte. Jag fick verkligen en känsla att mina fina vänner som hade fixat detta verkligen känner mig och vad jag gillar bäst, och jag värmdes av en sån fin känsla att jag inte visste var jag skulle ta vägen. Ja, vad ska jag säga? Det var den finaste presenten och omtanken som någon gett till mig. TACK!



Den bästa; en barcatröja(mitt älsklingslag oh yes!) med MITT namn och MITT nummer...

I LIKE IT!

3 kommentarer:

  1. Fan vilken bra present! :D det var ju asnajs!

    SvaraRadera
  2. :D :D :D :D <3<3<3

    vad glad jag blir! howpahs den kommer till anvandning! :]

    SvaraRadera
  3. nummer 17 is only for stars babay : )

    SvaraRadera