fredag 20 november 2009

I'M BACK

YES! Var åter på jobbet today, äntligen. Så känns det faktiskt. Har ärligt talat saknat att gå till jobbet. Har varit hemma sen i torsdags förra veckan. Har typ varit dösjuk, svinis? Who knows...? Sjuk har jag iaf varit och har bara legat i sängen, blivit mobbad av Patrik på msn. Nej då, han och lilla fanniegirl har varit min kontakt med mänskligheten. THANKS! Känner mig helt jäkla lost alltså, som om ett virus har tagit över min kropp och min hjärna. Jag som i vanliga fall är ruskigt segtänkt, nu är det fasen förskräckligt. Känner mig lite efter... Skulle springa från slussen till kassan för att hämta min glömda nyckelipoo, fick då mjölksyra i hela benen. GAAH! Det känns ju kul... Men men, vi blickar framåt och ser framstegen som jag gör dagligen; Idag var jag på jobbet. Oh YEAH! Och det kändes kanonfint att vara tillbaka bland alla godingar. Punkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar