tisdag 10 november 2009

Vaknade nyss. Kunde unna mig en sovmorgon eftersom jag jobbar kväll tonight, med bästaste Mallan och Dennisboy. Står och tittar mig i spegeln och; "Godmorgon Sandra..., ja godmorgon själv... du ser lite trött ut.. och din näsa..." Varför måste jag alltid kolla på min näsa, blir galen av att den fortfarande är sned. Jävla fotboll alltså. Så är det när man ena sekunden får en boll i nyllet(på näsan) av sin egen lagkamrat och en sekund senare blir fälld så att jag inte hinner ta emot mig och slår näsan rakt ner i backen. Vad händer? JO, LILLA NÄSAN BLIR SNED OCH VILL TYDLIGEN STANNA SÅ... Haha, men fatta hur kul man kan ha med detta. Jag kan säga saker som inte många andra; Haha, min näsa är sned, det är inte din.. nananana. Jo men visst, man måste alltid försöka hitta något skoj i varje situation. Men jag undrar ju ibland varför det inte räckte med att den var svullen och blå i flera dagar, nej den var tvungen att lämna mitten av ansiktet och luta åt höger istället. GAAH!


Nej, nu slår jag på Akons Sexy bitch, käkar frukost och så kommer jag må så mycket bättre. ;)

2 kommentarer:

  1. Haha din mypp! Jag tycker du har en skithet nasa!

    SvaraRadera
  2. Haha, vilken mupp du är! :D Du måste nog plastikoperera den, det ser helt sjukt ut! ;)

    SvaraRadera