lördag 21 november 2009

Money money money

I work all night, I work all day, to pay the bills I have to pay
Ain't it sad
And still there never seems to be a single penny left for me
That's too bad....


Sa ju igår på jobbet att jag endast har 0,8 kr kvar. Det visade sig vara ännu värre än vad jag trodde. Hade kollat fel och det visar sig att jag bara har 0,04 kr kvar på mitt kort. Japp, idag är det lördag och idag har jag 0,04 kr. På onsdag får jag lön.... Blir inga morotskakor här inte. ;)

Allt löser sig... Every time!

3 kommentarer:

  1. Haha, jäklar! :) Du får låna av mig om du vill :D Jag är stenrik, lever ju på mamma och pappa!:D

    SvaraRadera
  2. hahahaha morotskakor det enda du tänker på göttegris

    SvaraRadera
  3. Mysis, tack. Du är så gullig! :) Jag har massa pengar på mitt sparkonto, men jag vägrar att ta av dem för dem ska jag ha sen till min paradiselägenhet. ;) Jag kommer att klara detta, 0,04 kr - det är väl ingen match? <3

    SvaraRadera