lördag 28 november 2009

It's never goodbye

Jaha, avslutningsfest/avskedsfest med bästaste laget igår då. Har lite blandade känslor... Kändes jäkligt kul att träffa tjejerna igen, och jag kände mig så jäkla glad för alla de fina ord och hälsningar som jag fick. De gör det hela så mycket jobbigare, vill aldrig vara utan dessa fina och härliga människor. Även om jag nu går vidare mot nya utmaningar, kommer det ALDRIG finnas ett härligare lag än det jag lämnar. Jaja, jag vet inte riktigt vad jag säger nu. Men jag vet iaf att jag garanterat kommer att sakna arslet av mig när jag inte kommer få min veckodos av dessa tjejer. Men glad så in i norden blev jag när jag igår fick höra att jag alltid kommer vara en i familjen... Det betyder allt.



Framåt. I can't wait.....

2 kommentarer:

  1. Du kommer ju alltid vara kvar i våra hjärtan! Och på lagfesterna! :) MYYYYS! <3

    SvaraRadera
  2. Fan vad fisigt kort! haha! Puss puss din lilla pudding, säger som Elin, DU kommer alltid vara kvar i våra hjärtan! Puss och kram / Lisa

    SvaraRadera