torsdag 26 november 2009

Massage, aaah

Har nu varit iväg och fått min helkroppsmassage. Kan knappt skriva för jag är så avslappnad i hela kroppen, iiiiii. Det var så otroligt, underbart skönt och avslappnande, höll nästan på att somna där ett tag. Massagen var ju i en hel timme, så det var faktiskt svårt att hålla sig vaken. Känns nu så här efteråt helt perfekt och jag känner mig som en ny människa. Det var verkligen det här jag behövde och det känns som att jag har fått en nystart efter att ha varit sjuk i typ 1000 år. Nu är jag på G! Yeeeeees...


Har idag också hunnit med att visa lägenheten för en tjej som heter Lisa. Hon tyckte att den var jättefin och skulle skynda sig hem och acceptera erbjudandet. Hoppas hon får den, hon var så glad och trevlig. :) Men när hon sa alla positiva saker om placet, så fick jag en liten tanke att jag faktiskt kommer att sakna att bo här, i vårt mysiga lilla hem. Men det är ju bara att tänka ett steg vidare, till lägenheten i e-town, så blir jag leende glad igen. Tiihii!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar