torsdag 5 november 2009

I gotta feeling

Har nu suttit hela kvällen, förutom när jag kikade på Mammas pojkar, och tittat på ikeas hemsida och drömt mig bort till min nya lägenhet. Har nu fått ihop en hel lista på möbler och prylar som jag vill ha, och det finns ju så mycket fint och man vill ha allt. Men det går ju inte riktigt, men jag har en plan och det känns riktigt bra. Sebbe och jag har börjat vårt nya liv sedan förra månaden, och vi har köpförbud mot allt förutom mat och sånt man behöver för att överleva. Jag kan knappt minnas känslan av att shoppa. ;) Saknar det iaf. Men det är bara att hålla fokus på att vi ska kunna köpa de där fina möblerna, mysiga mattorna och den mjuka soffan. Så vi håller på att spara för fullt....


Snart drar vi till finaste lägenheten i stan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar