måndag 30 november 2009

Stanmys

Så jävla skönt att vara ledig idag. Med det nya schemat jobbar jag inte längre än max fyra dagar i rad. Förut hade jag hela sju dagar i rad vilket var så jävla jobbigt. Men idag kan jag njuta av min ledighet med att bara ta det lugnt och inte göra så mycket mer än vad jag behöver.

Var även ledig torsdags och fredags. I fredags passade jag på att åka till e-tuna med mammis och mormor. Vi hade det så otroligt mysigt bland alla affärer och julbelysningar. Jag fick agera påsbärare och även mormorbärare. Haha. För jag hade ju inga egna planer på att handla något, med tanke på att jag SPARAR mina pengar till flytten + roadtrippen. Men en sak handlade jag: ett xbox-spel till lilla Sebbish, det var han värd med tanke på hans skada och att han äntligen har kommit igång med sin innebandy. Så glaaad! :) Fick även en liten tidigare julkapp av min mammis, en jacka som jag verkligen gillade.

Urmysig lunch hade vi, mormor och mammis

Min lunch: Toast med ost och skinka och supergod sallad

Stanmys, det gillar jag.

1 kommentar: